PAP
Ontwikkelpunt 1
Niet teveel op de achtergrond, meer op de voorgrond treden zorgt ervoor dat ik er meer uithaal en meer betrokken ben.
Competenties: Reflecteren en managen eigen functioneren
Meetpunt: Na het 2de jaar moet dit punt verbeterd zijn en in jaar 4 moet dit een gewoonte zijn geworden. Zo kunnen er weer nieuwe ontwikkelpunten worden opgesteld.
Toelichting: Ik merk dat ik vooral op de achtergrond aanwezig ben in het begin van het jaar. Ik werk hard, maar dit word niet altijd gezien omdat ik daar weinig over communiceer en daardoor krijgen mensen het gevoel dat ik niet veel doe. In het begin van het derde jaar is dit punt erg verbeterd, wat ik ook als positieve feedback kreeg op teamplayers. Nu in jaar 4 gaat het bijna vanzelf, hoewel ik af en toe toch weer in de oude gewoonte schiet, maar iedereen heeft altijd wel een mindere dag. Doordat ik nu meer betrokken ben vind ik het ook leuker en doe ik er meer moeite voor en hebben mijn mede studenten het idee dat ik wat bij kan dragen.
Ontwikkelpunt 2
Meer initiatief tonen.
Competenties: Reflecteren en managen eigen functioneren
Meetpunt: In het 3de jaar moet dit verbeterd zijn en in jaar 4 moet dit een gewoonte zijn geworden. Zo kunnen er weer nieuwe ontwikkelpunten worden opgesteld.
Toelichting: Ik merk dat ik niet altijd het initiatief neem in een groep of in een tweetal. Hoewel het de laatste tijd steeds beter gaat, ook na de feedback op teamplayers is dit voor mij nog steeds een zwakte. Nu met de minor gaat het steeds beter, omdat dit ook mijn eigen keuzes en intresses zijn. Vooral in de laatste minor heb ik het voortouw genomen, ondanks dat ik niemand kende in de groep.